About Relationship

這一組文章寫於1996年,版權乃作者所擁有,如欲轉載,請先取得作者之許可,來函請寄 tsuisiuwa@gmail.com

Sunday, October 01, 2006

叛逆性騷擾

今時今日,做男人,不一定比做女人「過癮」。

D任職小文員,上司乃一名貌似彭丹的女人。女上司常借故親近,又乘機「抽水」,「挨身挨勢」唔在講,還時常與他傾談性事。

D向朋友訴苦,朋友不但沒安慰,還語帶戲謔:「晒命咩!有女人投懷送抱,恨死隔籬啦!」

是的!沒有人相信,就算男人同胞也不相信,這世界,竟有男人會討厭女人的性騷擾。D君沒有好氣,總結的說了一句:「我唔理佢靚抑或醜,總之,我好討厭呢個女人,即使佢除晒衫企喺我面前,我只會嘔,唔會有其他反應。」

我得承認,我是有份嘲笑D的其中一員,現在回想起來,感到有點歉疚。男女之間的情慾關係,男人永遠被視為得到著數的一方,女人則是被佔便宜的一方。

於是,女人可肆無忌憚的性騷擾、性侵犯男人。對於不願就範的男人,還可惡人先告狀,反控他意圖不軌,立心不良。面對這樣的處境,男人是百辭莫辯的:「喂!著數都畀你攞咗啦!」「你唔好話我知你係被迫!」「人哋係女仔嚟!你唔好咁衰唔認賬啦!」沉默,是男人唯一的出路。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home